7 Ekim 2008 Salı

bir düş gördüm


Bir düş gördüm bu gece uykumda, hani derler ya dünü bugüne bağlayan gece diye, işte tam o aralıkta, üzerinde araba yetişen ağaçlar vardı sokaklarda, portakallar evlerin damlarında, baktım belirsiz anlamsız olanlara, yürüdüm pembe renk asfaltı uzun uzadıya, sağıma soluma bakarak geçerken karşıdan karşıya, uçan bir aslan kondu karşı pencerenin camına, pek yaklaşmadan geçiverdim yanından, tam nedir ne değildir incelemedim, göz göze gelip tahrik etmemek istedim aslında, ellerimi cebime yerleştirdim, güneş yakıyordu ama soğuktu hava, insanlar herzaman olduğu gibi yine bir yerlere koşuşturuyor, öyle izliyorum onları çaktırmadan, ya hiç yorulmaz mısınız siz diye geçiriyorum içimden, dönüp bana bakıyorlar, nasıl şimdi yani diyorum içimden, asıl sana nasıl diyorlar, çok şaşırıyorum halbuki ben içimden söyledim onu, sen öyle zannet diyorlar, ne biçim iş bu bir halt anladıysam uçan aslan olayım diyorum, içinden konuş bizi rahatsız etme diyorlar, yapılacak birşey yok susyorum ve hiçbirşey düşünmemeye çalışarak oradan uzaklaşıyorum, artık rüyaların bile kalitesi bozuldu, sebzelerin, meyvelerin, hayatın, dostların, arkadaşların, ilişkilerin, şarapların, havanın, kardeşliğin, duyguların, insanlığın kalitesinin bozulduğu gibi. uyanıyorum hazırlanıp insanların arasına karışıyorum bir yerlere koşturuyorum belli belirsiz.

Hiç yorum yok: